مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-28بين الملل

جنوب یمن| 5 کشته در درگیری متحدان امارات و عربستان در أبین


منابع یمنی از تشدید درگیری ها بین نیروهای وابسته به امارات و عربستان سعودی در جنوب یمن و کشته شدن پنج نفر از جمله دو فرمانده متحد وابسته به امارات خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوبی) تحت حمایت امارات اعلام کرد که شب گذشته در معرض حملات هوایی در استان أبین واقع در جنوب یمن قرار گرفته است.

محمد النقیب سخنگوی شورای انتقالی جنوب یمن گفت که پایگاه های این گروه در أبین در معرض حمله پهپادی قرار گرفته است.

طبق گزارش وبگاه گفت که نیروهای هادی و نیروهای شورای انتقالی جنوبی در جبهه الطریه در منطقه خنفر شرقی شهر زنجبار (مرکز استان أبین) درگیر شده و به سمت یکدیگر آتش گشودند.

به گفته این منبع در حملات توپخانه ای دو طرف سرهنگ عوض السعدی فرمانده تیپ پشتیبانی و عبدالمجید بن شجاع فرمانده تیپ الحمایه و سه نیروی وابسته به شورای انتقالی جنوبی کشته شدند.

جمعه گذشته نیز در جریان درگیری بین دو طرف در جبهه الطریه چند نفر از نیروهای دو طرف کشته و زخمی شده و بیش از 10 خودروی نظامی نیز منهدم شد.

چند روز پیش از آن نیز درگیری های مشابهی در دو جبهه الشیخ سالم و الطریه به وقوع پیوست که در نتیجه آن 10 نفر از دو طرف از جمله هیثم الزامکی برادر فرمانده تیپ سوم و سالم الشبحی یکی دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب یمن| 5 کشته در درگیری متحدان امارات و عربستان در أبین

جنوب یمن| 5 کشته در درگیری متحدان امارات و عربستان در أبین